skip to main content
Ngôn ngữ:
Giới hạn tìm kiếm: Giới hạn tìm kiếm: Dạng tài nguyên Hiển thị kết quả với: Hiển thị kết quả với: Chỉ mục

Numerosity and Consumer Behavior How to Make a 29% Increase Look Bigger: The Unit Effect in Option Comparisons Illusionary Progress in Loyalty Programs: Magnitudes, Reward Distances, and Step-Size Ambiguity Years, Months, and Days versus 1, 12, and 365: The Influence of Units versus Numbers How and Why 1 Year Differs from 365 Days: A Conversational Logic Analysis of Inferences from the Granularity of Quantitative Expressions Small Sounds, Big Deals: Phonetic Symbolism Effects in Pricing

Adaval, Rashmi ; Pandelaere, Mario ; Bagchi, Rajesh ; Monga, Ashwani ; Zhang, Y. Charles ; Coulter, Keith S. ; Briers, Barbara ; Lembregts, Christophe ; Li, Xingbo ; Bagchi, Rajesh ; Schwarz, Norbert ; Coulter, Robin A.

Journal of Consumer Research, 02/01/2013, Vol.39(5), pp.xi-xiv [Tạp chí có phản biện]

ISSN: 0093-5301 ; E-ISSN: 1537-5277 ; DOI: http://dx.doi.org/10.1086/669341

Toàn văn sẵn có

Phiên bản sẵn có
Trích dẫn Trích dẫn bởi

Đang tìm Cơ sở dữ liệu bên ngoài...