skip to main content
Ngôn ngữ:
Giới hạn tìm kiếm: Giới hạn tìm kiếm: Dạng tài nguyên Hiển thị kết quả với: Hiển thị kết quả với: Chỉ mục

The Assessment of Professional Development School Interns: A Model for Reform

Latham, Nancy I ; Crumpler, Thomas P ; Moss, R. Kay

The Clearing House: A Journal of Educational Strategies, Issues and Ideas, 01 March 2005, Vol.78(4), pp.146-150 [Tạp chí có phản biện]

ISSN: 0009-8655 ; E-ISSN: 1939-912X ; DOI: 10.3200/TCHS.78.4.146-150

Toàn văn sẵn có

Phiên bản sẵn có
Trích dẫn Trích dẫn bởi
  • Nhan đề:
    The Assessment of Professional Development School Interns: A Model for Reform
  • Tác giả: Latham, Nancy I ; Crumpler, Thomas P ; Moss, R. Kay
  • Chủ đề: Professional Development Schools ; School Assessment ; Teacher Reform ; Education
  • Là 1 phần của: The Clearing House: A Journal of Educational Strategies, Issues and Ideas, 01 March 2005, Vol.78(4), pp.146-150
  • Mô tả: Like other large universities with a teacher-preparation mission, Illinois State University has been actively engaged in the professional reform movement, which aims to improve the quality of the teaching force. The movement arguably began in the 1980s with the emergence of talks leading to the creation...
  • Ngôn ngữ: English
  • Số nhận dạng: ISSN: 0009-8655 ; E-ISSN: 1939-912X ; DOI: 10.3200/TCHS.78.4.146-150

Đang tìm Cơ sở dữ liệu bên ngoài...