skip to main content
Ngôn ngữ:
Giới hạn tìm kiếm: Giới hạn tìm kiếm: Dạng tài nguyên Hiển thị kết quả với: Hiển thị kết quả với: Chỉ mục

How should revenue management feel about frequent flyer programs?

Brunger, William G

Journal of revenue and pricing management, 2013, Vol.12(1), pp. 1-7 [Tạp chí có phản biện]

ISSN: 1476-6930

Toàn văn sẵn có

Trích dẫn Trích dẫn bởi
  • Nhan đề:
    How should revenue management feel about frequent flyer programs?
  • Tác giả: Brunger, William G
  • Chủ đề: Revenue-Management ; Passagierluftverkehr ; Kundenbindungsprogramm ; Usa ; 2003-2010
  • Là 1 phần của: Journal of revenue and pricing management, 2013, Vol.12(1), pp. 1-7
  • Mô tả: Frequent Flyer Programs (FFPs) were invented to encourage customer loyalty by rewarding loyalists with free travel later for paid travel now. There is a persistent question in the literature and at most airlines whether the formula continues to be economically remunerative. Within airlines, FFPs are...
  • Ngôn ngữ: English
  • Số nhận dạng: ISSN: 1476-6930

Đang tìm Cơ sở dữ liệu bên ngoài...