skip to main content
Ngôn ngữ:
Giới hạn tìm kiếm: Giới hạn tìm kiếm: Dạng tài nguyên Hiển thị kết quả với: Hiển thị kết quả với: Chỉ mục

Le riviste pedagogiche dall'analogico al digitale: il caso di "Studi sulla Formazione"

Di Bari, Cosimo

Studi sulla Formazione, 2018, Vol.21(2), p.15(6) [Tạp chí có phản biện]

ISSN: 1127-1124 ; DOI: 10.13128/Studi_Formaz-24656

Toàn văn sẵn có

Trích dẫn Trích dẫn bởi
  • Nhan đề:
    Le riviste pedagogiche dall'analogico al digitale: il caso di "Studi sulla Formazione"
  • Tác giả: Di Bari, Cosimo
  • Chủ đề: Advertising Executives
  • Là 1 phần của: Studi sulla Formazione, 2018, Vol.21(2), p.15(6)
  • Mô tả: The digital revolution implied significant consequences for the pedagogical journals: the transition from analogue to digital has favored an exponential increase of their spread and their circulation. The contemporary era is increasingly characterized by the proliferation of knowledge sources, but the subject has more difficulty in finding an orientation between reliable resource: the pedagogical journal "Studi sulla Formazione" plays an important role in promoting critical thinking and scientific rigor in educational professionals. Keywords. digital revolution, pedagogical journal, knowledge, reliability, critical thinking.
  • Ngôn ngữ: English
  • Số nhận dạng: ISSN: 1127-1124 ; DOI: 10.13128/Studi_Formaz-24656

Đang tìm Cơ sở dữ liệu bên ngoài...