skip to main content
Ngôn ngữ:
Giới hạn tìm kiếm: Giới hạn tìm kiếm: Dạng tài nguyên Hiển thị kết quả với: Hiển thị kết quả với: Chỉ mục

Embodied pedagogies: femininity, diversity, and community in anthologies of women's writing, 1836-2009

Kilcup, Karen L.

Legacy: A Journal of American Women Writers, June, 2009, Vol.26(2), p.299(30) [Tạp chí có phản biện]

ISSN: 0748-4321

Toàn văn sẵn có

Trích dẫn Trích dẫn bởi
  • Nhan đề:
    Embodied pedagogies: femininity, diversity, and community in anthologies of women's writing, 1836-2009
  • Tác giả: Kilcup, Karen L.
  • Chủ đề: Teaching ; Teachers
  • Là 1 phần của: Legacy: A Journal of American Women Writers, June, 2009, Vol.26(2), p.299(30)
  • Mô tả: [...] I consider how well three, new projects meet today's needs and anticipate the future. [...] I hope that future anthologies will attempt to articulate some assessments beyond concepts of cultural work (we need to remember that cultural work can be malign as well as affirmative) and some judgments beyond "it's all good/useful/interesting in some way."
  • Ngôn ngữ: English
  • Số nhận dạng: ISSN: 0748-4321

Đang tìm Cơ sở dữ liệu bên ngoài...