skip to main content
Ngôn ngữ:
Giới hạn tìm kiếm: Giới hạn tìm kiếm: Dạng tài nguyên Hiển thị kết quả với: Hiển thị kết quả với: Chỉ mục

Journalism

Hallin, Daniel C.

International Encyclopedia of the Social & Behavioral Sciences, pp.851-856

ISBN: 978-0-08-097086-8 ; ISBN: 978-0-08-097087-5 ; DOI: 10.1016/B978-0-08-097086-8.95019-0

Toàn văn không sẵn có

Trích dẫn Trích dẫn bởi
  • Nhan đề:
    Journalism
  • Tác giả: Hallin, Daniel C.
  • Chủ đề: Blogging ; Communism ; Democracy ; Differentiation ; Internet ; Journalism ; Market ; Max Weber ; Nationalism ; Newspapers ; Political parties ; Professionalism
  • Là 1 phần của: International Encyclopedia of the Social & Behavioral Sciences, pp.851-856
  • Mô tả: Journalism refers to the activity of gathering and presenting news for public dissemination. It has played a central role in modern society as a political institution, a business, and a form of popular culture. It has taken many forms in different historical periods and political and economic contexts, varying, for example, in its relation to political institutions, its status as a profit-making business, and the degree to which it is ‘professionalized’.
  • Nơi xuất bản: Elsevier Ltd
  • Năm xuất bản: 2015
  • Ngôn ngữ: English
  • Số nhận dạng: ISBN: 978-0-08-097086-8 ; ISBN: 978-0-08-097087-5 ; DOI: 10.1016/B978-0-08-097086-8.95019-0

Đang tìm Cơ sở dữ liệu bên ngoài...