skip to main content
Ngôn ngữ:
Giới hạn tìm kiếm: Giới hạn tìm kiếm: Dạng tài nguyên Hiển thị kết quả với: Hiển thị kết quả với: Chỉ mục

Centering embodied learning in anti-oppressive pedagogy

Wagner, Anne E ; Shahjahan, Riyad A

Teaching in Higher Education, 03 April 2015, Vol.20(3), pp.244-254 [Tạp chí có phản biện]

ISSN: 1356-2517 ; E-ISSN: 1470-1294 ; DOI: 10.1080/13562517.2014.993963

Toàn văn không sẵn có

Trích dẫn Trích dẫn bởi
  • Nhan đề:
    Centering embodied learning in anti-oppressive pedagogy
  • Tác giả: Wagner, Anne E ; Shahjahan, Riyad A
  • Chủ đề: Anti-Oppression Pedagogy ; Embodied Learning ; Neo-Liberalism ; Racialized Faculty ; Education
  • Là 1 phần của: Teaching in Higher Education, 03 April 2015, Vol.20(3), pp.244-254
  • Mô tả: Academia has traditionally valued cognition and intellectual processes, eschewing the significance of other bodily domains involved in teaching, learning, and theorizing. Grounding the analysis in our experiences as diversely positioned academics, we argue that embodied teaching and theorizing...
  • Ngôn ngữ: English
  • Số nhận dạng: ISSN: 1356-2517 ; E-ISSN: 1470-1294 ; DOI: 10.1080/13562517.2014.993963

Đang tìm Cơ sở dữ liệu bên ngoài...