skip to main content
Ngôn ngữ:
Giới hạn tìm kiếm: Giới hạn tìm kiếm: Dạng tài nguyên Hiển thị kết quả với: Hiển thị kết quả với: Chỉ mục

Procedural justice in children: Preschoolers accept unequal resource distributions if the procedure provides equal opportunities

Grocke, Patricia ; Rossano, Federico ; Tomasello, Michael

Journal of Experimental Child Psychology, 2015, Vol.140, p.197(14) [Tạp chí có phản biện]

ISSN: 0022-0965

Truy cập trực tuyến

Trích dẫn Trích dẫn bởi
  • Nhan đề:
    Procedural justice in children: Preschoolers accept unequal resource distributions if the procedure provides equal opportunities
  • Tác giả: Grocke, Patricia ; Rossano, Federico ; Tomasello, Michael
  • Là 1 phần của: Journal of Experimental Child Psychology, 2015, Vol.140, p.197(14)
  • Mô tả: To link to full-text access for this article, visit this link: http://dx.doi.org/10.1016/j.jecp.2015.07.008 Byline: Patricia Grocke, Federico Rossano, Michael Tomasello Abstract: * Novel procedure (triadic setting) to investigate procedural justice in preschoolers. * Preschoolers accept unequal resource distributions if a fair procedure is used. * Children reject unfair procedures and negotiate alternative strategies. Article History: Received 21 November 2014; Revised 2 July 2015
  • Ngôn ngữ: English
  • Số nhận dạng: ISSN: 0022-0965

Đang tìm Cơ sở dữ liệu bên ngoài...